poniedziałek, 24 czerwca 2013

Nowy Wygląd

Cześć .
Nie potrafię zaczynać postów więc od razu zacznę pisać o moim dzisiejszym dniu. Obudzono mnie o siódmej byłam strasznie nie wyspana, ogarnęłam się nawet nic nie zjadłam i poszłam do szkoły na sześć godzin, a zjawiłam się tam tylko dlatego że musiałam oddać książkę do biblioteki, a nie chciałam później problemów na zakończeniu roku .W klasie było dzisiaj może 12 osób, wszystkie lekcje poza matematyką i geografią były luźne. Zmęczona bo niewyspana wróciłam do domu, zjadłam obiad i weszłam na komputer. Zmieniając.  Temat może zauważyliście że mam całkowicie inny wystrój na blogu. Ja nie mam takich zdolności  w sumie nie mam do niczego zdolności -,-dziś w "remoncie"pomagałam mi, a właściwie to sama zrobiła przemiła i bardzo zdolna dziewiętnastolatka o Imieniu Asia Tu jej blog Klik. Jutro nie idę do szkoły więc będę miała czas na odwiedzenie waszych blogów i porobienie zdjęć niżej  moje zdjęcie robione wiosną tego roku.
|Katana-??Spodnie-h&m Buty-Nike|

Co sądzicie o nowym wyglądzie?
Mi się strasznie podoba.
Zapraszam na Bloga Asi Klik Naprawdę warto!

50 komentarzy:

  1. tak naprawdę to nie jestem jakaś utalentowana, spokojnie hahahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie,ładnie

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny wygląd, u mnie w szkole dzisiaj było 14 osób .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, delikatny szablon :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. no pewnie ze obserwujemy ;) pozdrowionka xx

    OdpowiedzUsuń
  8. brrr jak popatrzyłam na ten śnieg to aż mi się zimno zrobiło

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobaja mi sie kolory na Twoim blogu, sa takie przyjemne i delikatne. odstresowuja :)
    Zazdroszcze zakonczenia szkoly, ja wlasnie koncze studia, eh ;p

    Zapraszam do mnie :
    www.ewadymek.blogspot.com

    zostaw slad w postaci komenatza a na pewno do Ciebie trafie

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ciekawy blog, zdjęcia są świetne:D pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Szablon jest świetny! Pozazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam wcześniejszego wyglądu ale ten jest świetny ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna katana, raczej nie można dostać takiej w sklepach, ja znalazłam podobną u mamy w szafie, więc jest penie starsza ode mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Brystforstørrelse
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Brystløft Stavanger
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny blog !
    POZDRAWIAM M. :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Nagłówek jest świetny <3 Choć w ogóle cały wygląd bloga, taki bardzo świeży i delikatny. Sama ostatnio zastanawiam się, czy by czegoś nie odświeżyć, na razie mam inne zajęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Skoro dark paradise to czy nie powinna być tu ciemno ??

    OdpowiedzUsuń
  18. Wygląd bloga jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny wygląd :P
    może wspólna obserwacja ??
    julcia102030.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wygląd bloga jest bardzo ładny, taki stonowany, jasny i masz świetny nagłówek!! *.*

    Śnieg <3 nawet nie wiesz, jakbym chciała, żeby dzisiaj sypał zamiast padającego cały dzień deszczu :(

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam:
    merysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny wygląd bloga <3 Ja też miałam luźne lekcje w szkole. Zdjęcie z wiosny - bez komentarza. Jak to wygląda... Niby wiosna, ale śnieg jeszcze jest. Dobrze, że przynajmniej teraz pogoda jest w miarę dobra...

    OdpowiedzUsuń
  22. nie widziałam poprzedniego wyglądu, ale tak jak teraz masz wygląda bardzo ładnie;))
    wiosenne zdjęcie bardzo nastrojowe;))

    Pozdrawiam!! ;))

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękujemy za odwiedzenie naszego bloga

    Pozdrawiamy
    xo xo xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny nagłówek i ciekawa nazwa :D Jeszcze tylko musimy przeżyć jeden dzień i wakacje haha :D

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczny nagłówek ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Szczerze mówiąc mi sie osobiście bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Genialny wygląd , starsznie mis ie podoba Twój nagłówek ; )
    www.kaarina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. ładna jesteś
    zapraszam na naszego bloga
    http://ediandnatis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Love your blog, so cute ! I follow you now :)
    Sara,
    http://thecrimeofashion.blogspot.fr

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy miły komentarz, to bardzo motywuje. Dziękuję również za uzasadnioną krytykę która podpowiada mi co mam zmienić.